Redagowanie tekstu reklamowego – burza mózgów

Redagowanie tekstu reklamowego to sprawa priorytetowa. Jeżeli chcecie dobrze się „sprzedać”, to należy do tego tematu podejść bardzo poważnie.  Najlepiej przed podjęciem redakcji zorganizować w gronie współpracowników/rodziny/znajomych tzw. burzę mózgów, która pomaga bardzo często w wymyślaniu najlepszych haseł reklamowych. Ta metoda polega na wymyślaniu przez wszystkich uczestników „zabawy”, haseł reklamowych, które sie zapisuje. Później wybiera się z nich najlepsze hasło, które można zastosować w efektywnej reklamie.

KOREKTA

Reklamy
Explore posts in the same categories: Redagowanie tekstów reklamowych

Tagi: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s


%d blogerów lubi to: