Redagowanie ogłoszeń

Na czym polega umiejętne redagowanie ogłoszeń? Po pierwsze, należy dobrze przemyśleć, co dokładnie chcemy przekazać potencjalnym czytelnikom anonsu. Jeśli jest to oferta sprzedaży ubrania, powinniśmy popatrzeć na towar z perspektywy kogoś zainteresowanego jego zakupem; jeżeli zaginęło nam zwierzę, powinniśmy zastanowić się, jakie informacje na temat naszego pupila są konieczne w identyfikacji zwierzęcia, a jakie mogą być niepożądane (np. ułatwiające kradzież naszego pupila). Po drugie, spośród przygotowanych danych dotyczących ogłaszanego problemu/tematu powinniśmy wybrać jedynie to, co stanowi jego istotę. Należy kierować się zasadą: im mniej, tym lepiej, ponieważ potencjalny odbiorca anonsu może być znużony zbyt długim tekstem. Po trzecie, dopasujmy wyrażenia pojawiające się w tym krótkim skądinąd tekście do profilowanego odbiorcy komunikatu. Jeśli, dajmy na to, sprzedajemy spodnie dresowe, możemy posłużyć się kolokwialną odmianą polszczyzny, nigdy jednak nie próbujmy sprzedawać dewocjonaliów, używając takiego samego stylu wypowiedzi. Tych kilka zasad powinno stanowić podstawową pomoc w odpowiednim sformułowaniu ogłoszenia.

Reklamy
Explore posts in the same categories: Redagowanie tekstów reklamowych

Tagi: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s


%d blogerów lubi to: